Servis a údržba
Prehľad o servise a opravách na jednom mieste
Evidencia požiadaviek, rýchla tvorba prijatých objednávok, zmluvné zabezpečenie všetkých zákaziek, sledovanie plánu predpísanej údržby alebo konečné vyúčtovanie za poskytnuté služby – QI pomôže firmám z opravárenského alebo servisného odboru s komplexom procesov, ktoré sú pre ne špecifické. Vy aj Váš zákazník budete presne vedieť, čo údržba zahŕňa a v akých periódach ju treba očakávať.
Pre koho je určené odborové riešenie
Odborové riešenie Servis a údržba je určené firmám, ktoré poskytujú servis, opravu alebo údržbu firemných zariadení ako službu. Pritom nezáleží, či sa sústredia na výrobné stroje, výpočtovú techniku alebo automobily – s informačným systémom je možné servisovať všetky firemné zariadenia. Odborové riešenie pomôže aj spoločnostiam, ktoré zároveň spravujú svoje vlastné vybavenie.
Obsiahnuté aplikácie:
- Servis, opravy
- Pravidelná údržba
- Zmluvy o prijímanom servise
- Zmluvy o poskytovanom servise
- Interné objednávky na servis
© 2015 data-centrum.sk. Všetky práva vyhradené.