Servis a údržba

Či už riešite servis a údržbu cudzích zariadení, alebo vlastných produktov, stane sa QI Vaším nenahraditeľným pomocníkom. Umožňuje efektívne vyhodnotiť náklady spojené so servisom technického zariadenia a poskytuje okamžitý prehľad o jeho stave aj všetky informácie o opravách.

Modul Servis a údržba sa hodí:

  • Spoločnostiam, ktoré si nechávajú zariadenia opravovať. Vďaka QI môžu zaradiť medzi firemné procesy aj pravidelný servis s nadväznosťou na kapacitné plány konkrétneho zariadenia. Súčasťou modulu je aj prehľad všetkých zásahov.
  • Firmám, ktoré poskytujú servisné služby. Zabezpečí pre nich evidenciu požiadaviek, rýchlu tvorbu prijatých objednávok, zmluvné zabezpečenie všetkých zákaziek, sledovanie plánu predpísanej údržby alebo konečné vyúčtovanie za poskytnuté služby.
  • Organizáciám, ktoré servisujú alebo opravujú majetok ďalších firiem a zároveň opravujú vlastné zariadenia. Modul im pomôže napríklad s tvorbou interných dokladov o evidencii opráv v rámci firmy.

Náhľady modulu

Odstávky strojov a zariadení Náhradné diely Predpísaná údržba Vyťaženie kapacít
     
Vyhodnotenie servisu graficky      

 

Táto stránka používa nevyhnutné cookies. Svoj súhlas s použitím cookies na analytické účely udelíte kliknutím na „Súhlasím“. Ak s použitím cookies nesúhlasíte, kliknite na „Nesúhlasím“.